Snart är det slut

Ska man skratta eller gråta? Nollningen är snart slut. Jag kan knappt fatta det. Så roligt jag har haft! Jag har träffat underbara människor, haft roligt och faktiskt hunnit med att lära mig en del också!

Jag har (i random ordning)
  • gycklat
  • sjungit (många fina sånger, jag lär gärna ut vissa av dem om någon känner sig sugen)
  • varit på hajk
  • träffat folk
  • pluggat matte
  • varit på sittningar, gasquer, fester och andra liknande saker
  • paddlat kanot utan att trilla i (tack Harald)
  • sett på spex
  • målat
  • pratat med trevligt folk
  • badat
  • sovit mindre än vad som är hälsosamt
  • lärt mig dansa vals, bugg och foxtrot (inte bra, men dock)
  • fått hjälp från oväntat håll
  • varit i skärgården
  • och en massa annat
Framför allt har jag insett hur viktigt det är att leva och inte bara plugga. Jag kommer att ha ett liv utanför pluggandet, även om det är på chalmers.

Jag komemr sakna nollningen, men vem vet; kanske jag är nollK nästa år (eller inte?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0