Jag är egentligen för trött...

Men om nån vill se bilder på mina fellow nollor och vad vi har gjort i fyra veckor får ni kolla facebookgruppen jag är med i. Där finns typ 500 bilder. Ha så kul! Finns dock inte många på mig, men många fina minnen för mig... Jag har nästan inga bilder. Ska kolla om någon har en balbild på mig, så att ni kan få se hur fin jag var (innan jag hade dansat i tre timmar).

Anledningen till tröttheten är antagligen att jag var på kalas i kårhuset till tre i söndags morse, och jag har inte återhämtat mig från 5 timmars dans än! Kul var det dock!


S¨här häftigt kan det se ut i kårhuset när teknologerna leker...

Kommentarer
Postat av: Stella

jag ska till revingehed med den lilla apan, men jag kanske kan titta ut till dig på kvällen eller något? :)

2009-09-15 @ 20:34:57
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Amanda

hehe, va häftigt! :)

2009-09-17 @ 20:50:52
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0