Dagens visa

Idag kommer en visa som nästan alltid sjungs (och som jag numera kan utantill): Prthos visa: Melodin är Annie get your gun, och testen som följer:

Jag vill ut å gasqua
var faan är min flaska,
vem i helvete stal min butelj?
Ska törsten mig tvinga,
en TT börja svinga?
Nej för fan bara blunda och svälj.

Vilken smörja! Får jag spörja:
Vem för fan tror att jag är en älg?

Till England vi rider
och sedan vart det lider,
träffar vi välan på någon pub.
Och där skall vi festa,
blott dricka av det bästa
utav whiskey och portvin
jag tänker gå hårt in
för att prova på rubb och stubb.

Rubb och stuubb, rubb och stuubb
Rubb och stubb, Rubb och stubb, Rubb och (stubb)!



Det sista stubb får endast sjungas om man tagit examen, vilket jag inte har. Så jag får inte sjunga det (snyft). Den niding som utan tillåtelse sjunger stubb får sjunga hela sången igen. Solo. Ståendes på bordet. Underbara regler vi har här!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha e de de ända ni gör? Sjunger visor o pluggar logaritmer? xD

2009-09-24 @ 17:00:03
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0