Varför?

Hur kan man över huvudtaget tycka att det är okej att plugga sex timmar efter sista föreläsningen när den slutar tre? Sitter fortfarande i skolan, är hungrig och försöker ta roten ur ett komplext tal.

Det blir ju inte bättre av att veta att sin födelsedag komemr man att spendera med att plugga, baka en kaka och plugga lite till. Jag tänker i alla fall köra på fancy-friday (nån som är på?!) och ha både klänning och chalmersmössa på mig. Även om det ska snöa (för det ska det...). Så det så!

Ska försöka få nån att ta en bild på mig med mössan på, så att ni kan få se hur fin den är. Annars har jag ju "bara" fyra timmar bernhard imorgon, så jag kommer nog till och med ha tid att baka en kaka till kusinerna som kommer och hälsar på. (Varför ska man fylla år i lv7 när man inte har tid?!). Hade velat gå på dupen, men det får väl bli en annan gång...

Kommentarer
Postat av: Stella

annapanna blir också gammal! haha xD grattisgrattis :D min labb? vi fick fan ta mig bestämma gravitationskonstanten! det tog en timme i ett mörkt rum då vi analyserade hur en ljusstråle rörde sig fram och tillbaka på en linjal (jippi!), och hur gjorde vi analysen? jo! var femtonde sekund läste vi av var på linjalen ljuset var och sedan, en timme sedare, gjorde vi grafer på millimeterpapper. nackspärr, hunger och grus i ögonen var uppoffringen, men jag fick ju ut en väldigt vacker, avtagande, harmonisk svängningskurva. det var så värt besväret ;)

2009-10-15 @ 19:12:30
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0