Födelsedag so far...

Idag har jag "firat"" med fyra timmar Bernhard-spam på tavlan. Gudar skymning! Denna tentan går åt skogen. 20 av 60 poäng verkar helt vansinnigt mycket.


Hur som helst: Jag har fått två presenter idag: En från Malin och Sara (ganska oväntat) och en från Stella. Överraskande nog fick jag böcker. Passar ju till mig...

Nu ska det bakas kaka, för kusinerna kommer i kväll... Kladdkaka kan man ju inte ens misslyckas med i min efterblivna ugn.

Och Stella: Jag saknar dig också. Kom när du kan. Du är alltid välkommen!

Kommentarer
Postat av: Stella

grattis gumman :) lyckades paketen komma rätt dag?

2009-10-16 @ 18:58:29
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0