Jag är nog inte särskilt normal...

Detta är ju visserligen inte något nytt, men när man tycker att man är hemma tidigt om man kommer hem vid sju är något fel. Sen ska man ju laga mat, så nu är jag jättehungrig. Visserligen är det ju trevligt att umgås med folket på skolan, men sena kvällar har det en tendens att bli.

När jaag har fixat disken och lagat färdigt maten (som nu står i ugnen) Ska jag göra mathematica-övningar. Jag har bestämt mig för att bli bästis med datorn. Enda sättet att överleva på F är att lära sig att hantera datorer, har jag insett, så det är nog bara att bita ihop.

Hinner jag sen ska jag programmera lite också. Men jag måste hinna läsa igenom det som kommer på föreläsningen imorgon, så det har högre prio.

Har insett att Metal är bra att programmera till. Nån som har bra tips på musik... (Som finns på spotify). Just nu blir det Nightwish och Within temptation för mig. Himla bra att programmera till, som sagt. Undrar om det fungerar när man ska skriva mathematica-program också...

Kommentarer
Postat av: Kristian

De utan tvekan bästa tre låtarna (som du kan tänka dig lyssna på) är Eva, Meadows of Heaven och The Poet and the Pendulum.



Annars funkar Faraway (rekommenderas starkt) av Apocalyptica också, det mesta av Dream Theater, dock vet jag inte om detta finns på Spotify (använder det inte själv (man kan ju inte skicka en känga upp i röven på skivindustrin och samtidigt ge dem pengar)).

2009-11-13 @ 17:49:59
Postat av: Louise

Jag vet inte om det är metal men jag rekomenderar: Disturbed, three doors down och three days grace.

Superbra band!

2009-11-13 @ 23:54:59
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0