Frisk(are)

Influensan ger med sig. Jubel och applåder! Programmeringen fungerar, typ. Måste lära mig att loopa, bara. Inte kul att köra samma sak om och om igen med copy-paste metoden (Även om man kan). Inte heller snyggt. Jag har alltså lyckats bli en ful-hackare (hatade av alla som är duktigare, imponerar på de som inte förstår bättre).

Dessutom är min fina flöjt lagad, så nu kan jag spela på ett riktigt instrument och slipper den mindre angenäma plastflöjten. Hurra för det!

Tyvärr verkar influensan sitta kvar i huvudet, för alla försök till att räkna matte går åt skogen. Blä för det! Har inte tid att ligga back nu. Hade ju tänkt slippa panikplugga lv 6 och 7 denna läsperioden. Det är väl bara att inse att det är så man gör på Chalmers, antar jag...

Kommentarer
Postat av: Stella

verkar som om jag har labb rätt sent på fredagen, men antar att det är okej om jag tar ett tåg vid sex och är hos dig runt 9? då får vi ju hela lördagen också :) puss

2009-11-11 @ 13:48:33
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0