Update

Jag skrev ju att jag hade ont i magen... Åkte in till sjukhuset för att få det kollat i måndags. Efter att ha fått komma på två återbesök, och alltså varit på akuten tre gånger på likamånga dagar, kom de över-smarta lärarna fram till att Jag nog hade blindtarmsnånting som inte var så akut. Hmmm... Det gjorde ju mig mycket klokare. Nu har det i alla fall gått över, och jag får nöja mig med mensvärk. Inte så kul det heller.

Det här var inte min dag. Inte ens hästen (Corona heter hon för övrigt) gjorde som jag ville. Den hästen och jag är INTE på samma våglängd! tycker bättre om normalt funtade hästar... Det enda som gått bra idag är skolan, och hur deprimerande är inte det när man har engelskaprov och matte som de enda aktiviteterna under en dag?

Kommentarer
Postat av: Stella

hehe, man kan inte alltid vara koherent med någon annan xD (OMG!! nv-skada på hög nivå..)

2009-05-10 @ 23:32:21
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0