Avslutningsmiddag

Eftersom vi som bekant inte hade någon studentbal fick vi istället ha en avslutningsmiddag med alla lärare och varandra. Denna fantastiska festlighet gick av stapeln igårkväll. Det var underbar mat, underbart sällskap och alldeles superfantastiskt. Ett rungande hipp hipp hurra till Amanda och Stella som arrangerade detta.

Kvällen började klockan sju med fördrink i Kockska husets restaurang. Efter detta följde trerätters middag (sparris, anka och chokladsorbet) under tre timmars tid. Efter att ha sagt hejdå till lärarna begav vi oss till Buddha Lounge för lite dans och annat. Tyvärr var inte musiken riktigt min stil (hiphop har aldrig gått hem hos mig), men det var kul ändå. Alltid trevligt med lite dans i goda vänners lag!

Stellas hals krånglade, så vid två påbörjade hon, jag och Ola hemfärd till Stella. Efter övernattning på hennes soffa vaknade jag självmant vid halv tio (Ola var INTE glad=) och gick upp. Efter frukost var det tåget hem (tack för skjutsen till tåget, Stellis).

Alltsom allt en mycket trevlig kväll. Kul att få se de "små" pojkarna i kostym. Fantastiskt vad det kan göra för utseendet att kamma sig, raka sig och ha på sig presentabla kläder (vilket inte involverar skitiga gympaskor). Naturligtvis hade alla töserna fantastiska klänningar på sig också. Det blev alltså en liten mini-bal som kändes som om det var på ett slott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0