Studentklänning

Som alla som umgås med mig på regelbunden basis har det här med studentklänning blivit en intressant följetong. Jag har hur som helst hittat en modell som säkert kommer att bli superbra. Så här ser den ut:
Fast min ska inte vara prickig, och snörningen ska vara i ryggen istället för fram. sen ska den nog vara i två lager istället för ett.


Ska till tygaffär imorrn efter skolan och titta efter nåt fint tyg att sy den i. Ska passa på att köpa lite stretchtyg till en klänning och lite t-shirts på samma gång... Får se hur de blir (har aldrig sytt t-shirts och har inget mönster). Det kan bli ett spännande projekt när jag väl får (eller tar mig) tid att sy.


Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Fiint!

Vi kommer lätt vara snyggast på studenten ^^



När du sedan blir en hejare på symaskinen så lär det komma lite beställningar ifrån moi ;)

2009-02-23 @ 16:14:20
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0