Jaha... Anna bloggar himla ofta (eller inte)

Jag har fruktansvärt dåligt samvete för min brist på uppdateringar, men ingen är väl sådär vansinnigt intresserad av mitt gnäll om för mycket skolarbete (eftersom de som läser bloggen antagligen har samma skolarbete att göra) och nåt annat händer inte i mitt liv just nu...

Mest ägnar jag mig åt att ha ångest över hur dysfunktionellt mitt lilla liv är, och att tycka synd om mig själv. För att bli lite lyckligare planerar jag student och försöker komma fram till vem jag vill bjuda (ni som läser detta känner mig förmodligen så bra att ni naturligtvis är inbjudna) , hur min klänning ska se ut och vad jag ska göra med mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0