Spännande...

I morgon går flyttlasset! Det mesta av mina saker följer med uppp till gtbg då, men det sista kommer nästa vecka. Spännande att flytta, men gud vad mycket skräp jag har samlat på mig! Jag har två kassar fulla med bara skor... Kanske inte behöver köpa fler... Böcker länmar jag några kvar, man kan ju inte släpa med sig hur mycket  som helst. Det får finnas gränser. Men vissa behöver jag ha med mig, annars skulle det inte kännas som hemma. Bilder på lägenheten med alla saker i kommer till helgen, om jag får igång internetuppkopplingen. Annars får ni vänta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Två kassar?!? Jag hade fem flyttkartonger! Haha man märker verkligen hur mycket onödigt man har när man flyttar

2009-08-12 @ 13:19:56
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0