Dagen

Jag orkar inte skriva ordentligt idag, så det får bli punkter:

  • Matte i fyra timmar (inte så jobbigt som det låter)
  • DP (djungelpatrullen) sålde pastasallad till lunch för en femma. Klart humant...
  • Fantomenföreläsning (som det kommer en tenta på)
  • Rundvandring på Chalmers
  • Grillningl, Kubb och brännboll i slottskogen (sällan har brännboll varit så kul!)

Kvällen kommer erbjuda:
  • Fixa matlåda till imorgon, får nog bli mackor eller nåt sånt
  • Tvätta håret (vitlölsdressing i topparna är inte direkt snyggt)
  • Matteuppgifter (har jättemånga kvar!)
  • Försöka sova tidigt! (yeah, right)
Imorgon blir det:
  • 4 h matte
  • undervisning i ölhävning (som inte stavas så, men jag pallar inte student-stava det). Får väl se om jag närvarar där. Tycker ju inte direkt om öl...
  • Föreningskväll (måste man ju gå på! )
  • Träffa mamsen och pappsen
  • mera matte på kvällen...
Slutsats: När f*n ska man sova?!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fantomenföreläsningen lät spännande, eller har jag fel? =)

2009-08-19 @ 22:04:44
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0