Musik Direkt

Jaha, då var man hemma från Hässlehollm,då. Det blev en lite kortare kväll än förväntat.

Egentligen började dagen dåligt med att jag försov mig så mycket att det inte var lönt att åka in till skolan. Väl på väg till Lund (där jag skulle ta tåget till hässleholm) var mitt tåg försenat, så jag fick springa till Hässleholmståget när jag äntligen kom till Lund. Vi lyckades förvånansvärt bra med att hitta till Markan, gick inte vilse alls.

Väl där var juryn försenad, men vad gör väl det när man har goda vänner med sig? Sen började tävlingen! Abstract Art var först. Grymma var ni pojkar! Några akter senare var det en liten tjej som spelade harpa. Superfint och jätte"mysigt" var hennes nummer.

I slutändan gick enjoy the view (metalband) och hemorojderna (skräp-musik) vidare. Too bad att inte Abstract Art gick vidare. Hejade på er!

Sen lyckades alla jag kände i gänget med att missa tågetbara jag och bandet kom med. Eftersom jag inte känner dem och inte ville vara ensam i Malmö medan jag väntade på resten stack jag hem istället.

Tack alla för en kul kväll! Hoppas ni hade riktigt skoj på möllan fast jag inte var med (lika bra, kanske. Jag glömde ju legget)


Kommentarer
Postat av: Stella

det blev inte möllan, vi var hely slut allihop :P det blev en stund på max och sen så drog vi hem. men tack detsamma, det var kul i hässlehulla!

2009-04-05 @ 19:11:28
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0