Hur dum får man va...?

Som vi alla vet var vädret underbart igår. Gissa vem som satte sig i en stol utomhus för att göra cp-boken mera genomlidlig. Just det; lilla Anna. Gissa vem som inte tänkte på hur skarp vårsolen är? Rätt igen; Anna. Gissa vem som nu är bränd med fina vita linjer från linnet hon hade på sig? Din dong, tusen poäng till er; Anna!

Hur dum kan man vara. Jag vet att jag ALLTID bränner mig första gången jag är ute i solen på året. Hur kan jag då sätta mig i solen och läsa utan att hålla koll på tiden. Jag är inte så smart trots allt, verkar det som.

För övrigt, cp-boken (aka ett öga rött) var mer uthärdlig i vårsolen än på ett sunkigt gammalt pågatåg. Blattesvenska är förvirrande!

Fin bild på dum bok.

Så här borde vädret alltid vara!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ding dong xD

2009-04-06 @ 16:36:46
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0