Nollning tar på krafterna

Men den här veckan har hittills varit en av de roligaste i hela mitt liv! Jag har nog aldrig haft så roligt så ofta! Lite slitigt att lägga sig tolv-ett och gå upp sex på morgonen, gå i skolan hela dagen och sedan repetera processen.

Sittningar, fester och spex är alltså anledningen till att jag inte har skrivit så mycket! (och inte kommer skirva så mycket nästa vecka heller). Om ni undrar något kan ni ju lämna en kommentar, så kanske jag skriver ett lååååångt inlägg om hela nollningen om nån vecka eller så...

Denna helgen är det hajk, och fest igen. Sen börjar finalveckan, som nog kommer bli den roligaste under hela nollningen!

Utöver att ha kul på kvällarna ska man också klara av envariabelanalysen med Bernard Behrens. Det är en utmaning för alla, även de som inte går på nånting under nollningen!

Kommentarer
Postat av: Stella

annapanna! trodde att du gått och supit ner dig fullkomligt och hamnat på ett tåg till kiruna eftersom du varit så dålig på att uppdatera!

men jag är glad för din skull, hoppas att allt går som förväntat och att du inte glömmer bort den ensamma lundastudenten!

2009-09-06 @ 14:16:46
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0