Lite bilder

Här är några bilder från nollningen (har inte riktigt haft tid att ta så många):

Vi börjar med tre från Skärgården:

Malin fotograferar

Joakim, Sara, Sess och Malin på ett hörn

Det är vackert i Göteborgs skärgård, även när det regnar!

Så tar vi två bilder från mitt nolluppdrag, som var att måla vårat märke i Olgas trappor så att det blev så vackert det bara kan bli!

Så här såg det ut innan. Onekligen en klassisk skönhet, men i stort behov av en retuschering!

Efter två timmars arbete såg det ut så här:

Bob får vara med på bild; för han höll mig sällskap i en och en halv timme! Man tackar och bugar...

Så en bild från balen (dock inte på mig; har inte hittat någon som har en än)

Från vänster till höger: Maja, Linda, Sara och Agnes

Så till sist några bilder på vad jag har gjort idag:

Hannes och Danny-boy framför Balder

Hanghai (med mig, Danny-boy och Nigul åkandes någonstans i den (vet inte vart))

Idag var det alltså dags för Lisebergslabben. Roligt var det, och trevligt att få åka lite karuseller. Lite synd att jag redan har gjort en sån labb. Blir liksom inte riktigt samma sak då. Jag fick dessutom den tvivelaktiga äran att leka terrorist med en WDSL (Einar-Hansare vet vad jag pratar om...)

Imorgon är det dugga och rapportskrivning (jippi!... eller inte...) På kvällen vet jag inte vad jag ska göra. Några förslag?!

Kommentarer
Postat av: Amanda

verkar som om ni haft det roligt :)

2009-09-18 @ 21:40:55
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/
Postat av: Louise

Anna duktig me bilder :)

Bra början!



xD Terrorist

2009-09-19 @ 12:45:47
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0