Idag är ingen rolig dag

Jag har nämligen bara varit i skolan hela dagen. 8.30-10.30 hade jag dugga i envariabelanalys. Jag känner att jag har tur om jag får två bonus (alltså 14 av 30 eller mer) på denna. Vidrig sak!

Efter duggan spenderade vi många timmar i en datorsal med en labrapport. Inte roligt, och inte särskilt produktivt heller med sju personer som arbetar på samma rapport. Synd att jag inte har Logger på denna datorn. Då hade jag snabbt kunnat lösa problemen med våra grafer, men icke. Nu får vi komma på någon alternativ lösning på det problemet!

Kommentarer
Postat av: Stella

ola fixade en version av logger pro till min dator som var gratis i 30 dagar.. kanske något för dig med?

2009-09-20 @ 17:19:43
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0