Du vet att du pluggar på F när...

  • ... att bli godkänd i matte känns som en utopi
  • ...att plugga till tio varje kväll ändå känns ok
  • ... du åker hem två gånger per termin
  • ... Normala skoltider är åtta till åtta
  • ... du har en gaffel i väskan (nej, jag har inte stulit gafflar i focus. Den är MIN)
  • ... du inser att du kan ingenting om derivator
  • ... Newtons lagar ändå är ganska mysiga
  • ... du inte blir förvånad när någon säger : "Jag har inte tid ikväll. Ska plugga och sen ska jag bli full" på en onsdag.
  • ... Helger är dagar utan föreläsningar, men man är ändå på skolan

Kommentarer
Postat av: Stella

du låter som stackarna på F-sektionen i lund ;) ses på lördag, tror att jag kan hitta hem till dig på kvällen nån gång! puss och kram

2009-10-01 @ 14:53:33
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Kristian

Du ska inte ha med en gaffel, sked är mkt bättre (du kan äta allt med sked).

2009-10-18 @ 00:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0