Influensa

Superkul att missa tre hela dagars föreläsningar! Jag kommer att få slava som ett djur hela helgen för att komma ikapp, och jag är inte ens helt frisk än! Detta är inte helt bra, känner jag, men det vore inte helt bra att smitta hela klassen med influensa heller, så det får bli att plugga så gott det går i helgen. Tentorna närmar sig med stormsteg. Jag har i alla fall inte lyckats få någon omtenta än, så med lite tur fortsätter jag på samma sätt. Förhoppningsvis blir jag klar med lisebergsprojektet snart också, så har jag klarat en hel läsperiod utan att kugga en enda kurs. Klapp på Annas axel.

I dag har jag varit ganska duktig på att hemmaplugga, givet att jag har feber fortfarande. Jag har nämligen övat programmering! Och det fungerar. Jag är helt övergrym! Tog ett tag att komma på hur jag skulle komma runt en del ssh- och emacs-problem (/ och & betyder inte riktigt samma sak, framför allt inte i java...). Nu kan jag dela upp femsiffriga tal i sina decimalkomponenter (tiotusentalssiffra osv), jag kan skriva ut saker och räkna ut medelvärdet av fem tal som programanvändaren ger mig. Visst är jag duktig!

Kommentarer
Postat av: Kristian

Bara en liten tanke, varför i hela fridens namn pillar du runt i ssh och emacs?



Och, ja du är jätteduktig med programmeringen (tänker på folk som jobbade med det i en hel termin och inte fattade ett skit). Btw, kan man tenta av en kurs man inte är anmäld till?

2009-11-06 @ 22:44:26
Postat av: Stella

annapanna! inte bra med flunsa! har du fått svin eller vanlig? eller ja, skitsamma, se till att bli frisk tills jag kommer bara ;) krya på dig. puss

2009-11-07 @ 20:20:12
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0