Allt är inte guld som glimmar... men det finns mycket som är fint

Allt är alltså inte guld om glimmar, i alla fall inte enligt medeltida alkemister och min uppsats... Den börjar i alla fall ta sig riktigt rejält, och kommer nog bli ett mästerverk i slutändan. (eller kanske inte). Hur som helst har jag min disposition nu, så det är bara att fylla på under rubrikerna. Få se nu... Vad är alkemins problem? Fast det fick jag ju inte fråga. Attans Bananer!!!


Hur som helst finns det mycket som är fint som inte är guld. De här skorna till exempel: 

http://vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2712-301&color=

Dumma vagabonds hemsida som inte vill visa en normal bild! (Den som vet hur man infogar länkar får gärna tala om det för mig!) De sandfärgade skorna vore ju perfekta till studenten, och går dessutom att använda efteråt. Kanske kan få mamsen att betala hälften.

Det finns ju massor av underbara skor, men till studentkvällen har jag två krav: Snygga, höga klackar och så ska jag kunna gå i dem även när jag inte är spiknykter (vi får ha sko-skola louise så att du kan lära mig!)

Avslutar med en riktigt bra (dvs dålig) raggningsreplik man kan få höra i matematikerkretsar (för den som inte förstår förklarar jag gärna!)

"Hej. Får jag integrera dina kurvor med min y-axel?" (Stella gillade den!)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh! Skoskola! Me like :P Där resten av klassen åker ti prag har vi skoskola ;) Tror inte vi har tid innan dess...



Ska försöka förklara hur man infogar länk... När du sitter framför din lilla dator o skriver ett inlägg, så finns det ju lite "knappar" ovanför textrutan. Tex fetstil på text och liknande. Bland dessa knappar, på understa raden, mellan knappen där det står HTML och knappen med ett streck på, är det två knappar som ser ut som liggange 8or.

När du nu vill göra en länk, markera orden i ditt inlägg som du vill länken ska sitta på, tryck på den första liggande 8an ifrån vänster. Då kommer det upp en liten ruta, och i den skriver du in internetadressen på den sida du vill länka till. Sedan klicka skapa länk. O nu har du en länk! Om du ska fortsätta skriva och inte vill ha all text "länkmarkerad" klickar du på den avhuggna 8an. Hoppas du fattar xD



Tror du vi får höra den repliken imorgon? Hej, får jag intergrera dina kurvor med min y-axel xD



(Detta blev en lång kommentar, vilket innebär att du är skyldig mig en minst lika lång, eller massa små, just so you know)

2009-03-05 @ 21:39:07
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltid. Du ska få en kommentar på varje litet inlägg om skor, krimskrams eller annat. Vad skulle jag göra utan dig somo förklarar hur världen utanför matteboen fungerar...

2009-03-06 @ 15:07:43
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Stella

haha, du fick mig att låta billig där xD jävla nv-humor, nu tror väl alla att de kan få mig på fall med matematik.. NOT!!

2009-03-06 @ 15:12:06
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0