Sommarlov, eller nåt sånt

Jag har insett vilket sjukt schema jag har gett mig själv denna veckan och resten av sommaren. Denna veckan har jag jobb på morgonen och körlektion på eftermiddan varje dag. Det betyder att jag är hemma typ en timme på dan. Sen när jag kommer hem från Malmö har jag ingen ork till att göra någonting.

Jobbandet kommer att forsätta tre veckor till, och körlektionerna kommer att vara mer sporadiska. Imorgon är det Cambridge-Engelska, källaren och körkväll som gäller. Undrar just när jag kommer komma hem...

Sen ska jag göra en massa matte under lovet också. Dessutom leta möbler och annat... Det kommer inte direkt att bli en vilsam sommar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hehe, ja, det är ju bra med synkontroller, problemet är att det kostar så himla mycket att byta glas =S

Jo, det går upp och ner. För det mesta är det okej, men ibland känns det bara skit, men så är det ju :) Hur är det själv?

Oh ja, det är härligt med sommarlov. Men det ska bli spännande när vi börjar igen. Mycket som händer då. Sista året, ny mentor, teater. :)

2009-06-16 @ 17:17:31
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/
Postat av: Stella

oj, shit, jag har glömt att anmäla mig till matteskiten xD ses imorgon! och på fredag!!

2009-06-16 @ 18:56:39
URL: http://stellapolsari.sblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0