Helgen

...spenderades i Dalarna. Jag har kommit fram till att myggor är illvilliga; de bet mig till och med i fingertoppen! Ondskefulla varelser. Om betten inte kliade skulle jag inte protestera mot att de bet mig, men som det är... Dumma!


Anledningen till den lilla utflykten var att bror min skulle tävla USM i triathlon. Trots att det var olidligt varmt att bara existera lyckades han med att simma 750 m cykla 2 mil och springa 5 km. Dessutom vann han. Duktigt jobbat. Så stolt jag är över honom!

Dock kan jag känna att det kanske inte är helt nödvändigt att åka bil i sju timmar för en triathlontävling, men men. Fick ju i alla fall träffa "låtsassläkten" från Västerås. Fick en vattenkokare som tillskott till min nya lägenhet. Visst är de snälla!

På vägen hem blev det ett besök hos farfar komplett med norpning av fyra kassar fylla med plastbyttor och burkar i olika färger och former. Vilken tur att farmor hamstrade tupperware, så slipper jag köpa nya!

Nu är kag i alla fall hemma, och ska börja plugga till körkortet på allvar. Vill ju inte bli underkänd på teorin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0