Ja, jag vet...

Jag ÄR dålig på att uppdatera. Därför får det bli ett "denna veckan har jag" inlägg igen.

Jag har:
  • Flyttat in i nya lägenheten i måndags och tisdags, vilket innebar att gå på ikea och att hälsa på morfar för att norpa en soffa. Bilder kommer när jag orkar...
  • Övningskört så mycket att jag aldrig vill sätta mig i en bil igen
  • Köpt tyg till gardiner och en balklänning. Man behöver ju faktiskt en sån när man ska gå på bal första månaden på högskolan. Den här klänningen kommer att bli mörkgrön med ett svart parti under bysten. Fint!
  • Köpt massor av nya saker till lägenheten: en mikro, en mixer, en hink, en mopp, en kvast, diverse köksredskap, två kastruller mm mm
  • Gjort två matteprov
  • Blivit antagen till Chalmers. Avancez!
  • Fått min nollmodul till Chalmers. Jag kommer inte att spva de första fyra veckorna, det är i alla fall säkert!
  • börjat på ett nytt halsband
  • Gått på bio ooch sett nya Harry Potter. Inget jag kommer se igen i första taget, men nu har jag i alla fall sett eländet och slipper fundera på det! Tack till Kristian som bjöd mig på bio i brist på bättre sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0