Vilken dag!

Idag var det så slutligen tentapremiär för mig på Chalmers! Det ska vi dock inte prata mer om. Jazg trodde aldrig att fyra timmar till åtta uppgifter skulle kännas som kort med tid.

Efter tentan var det dags för överraskningssittning igen... (känns som ett mönster med fest efter horribla upplevelser.). Visserligen fulsits, men det är allltid trevligt med gratis mat och trevligt sällskap. Det finns inte så mycket att säga om fulsitsar; det måste upplevas. Dock en ganska trevlig företeelse om man ignorerar vissa phaddergrupper. Roligt när FnollK-översten sjunger alla flickor (FnollK-överste = Harald = inte flicka (hur skriver man skiljt från här?)). Dessutom fick vi sjunga en visa om integraler av vektorer och en som var helt baserad på fysikaliska enheter. Visste ni att H är en förkortning av enheten Henry....

Jaja, nu ska Anna sova, för hon skippade efterfesten (folk var fulla så det räckte på sittningen). Imorgon ska jag tvätta mina kläder så att jag slipper gå naken. Därutöver ska mat lagas, ty Anna behöver lunchlådor för kommande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0