Just nu hatar jag matematik

Även om jag har en ganska gullig och snäll föreläsare (han är så liten och förvirrad... nutte) hatar jag matte! Det är inte kul att repetera allt man gjorde på gymnasiet på två veckor. Dock känns det som att man nog hade klarat av att dra igenom matte D på två veckor och skrivit MVG på NP. Hur som helst: tenta imorgon = nervös liten Anna. Mycket matteplugg de senaste dagarna = Anna orkar inte plugga mer! Ska bara se till att läsa på trigonometri och geometri en gång till!

Jag kan dessutom förvarna redan nu; början på nästa vecka kommer inte involvera så mycket bloggande från min sida. Jag har sago-sittning (jag ska vara Dorothy), spex+ middag och gasque under tre kvällar i rad... Kan bli sömnigt!

Kommentarer
Postat av: Stella

av någon anledning känns det inte som om du hatar matematiken i sig, bara tanken på själva pluggandet ;)

2009-08-29 @ 15:34:50
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0