Jag har fortfarande inga bilder...

... men jag kan ju alltid berätta vad jag har gjort idag.

Stadrundvandring och Brunch. Mycket trevligt arr i mycket trevligt sällskap. Kan det bli bättre? *Nu hittar jag lite bättre i stora staden, och har hittat en förening jag vill gå med i; barockensemblen. Verkar vara ett kul gäng, och så involverar det musik. Fast jag vill ju också aspa sångkören, och jag vet inte om jag klarar av två aktiviteter tillsammans med studierna... Får tänkas över!

Sedan var det körrep i tre timmar. Undrar vem som kom med den briljanta idén att sjunga jul jul strålande jul i augusti...

Nu har jag i alla falll lagat lite mat, och sen väntar hemmakväll och matteplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0