Jag fick tag i en hel del av böckerna!

Vilken lycka! jag fick tag i massor av den litteratur jag behöver begagnad, så det blev i alla fall lite billigare... Fem böcker för 1000 måste ses som billigt, med tanke på att två av böckerna tillsammans kostar nästan 900 nya. Dessutom fick jag en av de dyraste och viktigaste böckerna riktigt billigt. Vilken tur att folk säljer sin gamla litteratur! 

Planen för idag är att provcykla en alternativ väg till skolan (för att se om den är enklare att cykla). Jag ska ju som bekant från ett berg, över (eller runt) ett och upp på ett tredje. Så idag ska jag testa att cykla runt mittenberget! Sen ska jag ta matteböckerna och sätta mig i slottsskogen och plugga lite. Blir ju i alla fall lite mysigare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0