Huslig dag

Idag har jag tagit ledigt från nollning och sociala aktiviteter. Istället har jag ägnat mig åt matlagning (matlådor för nästa vecka) och tvättning (man klarar sig inte utan att tvätta då och då). Gud vad huslig man känner sig när man gör det. Nu är det bara disken kvar som ska klaras av! Det tar ju iofs inte så lång tid, men är himla tråkigt!

Nästa vecka kommer bli lite lätt ansträngande. Ska upp tjugo över sex varje morgon, och har en eller två kvällar på hela veckan som jag räknar med att vara hemma före midnatt. Kan leda till viss sömnbrist... Får väl hitta nån söt klasskompis att använda som kudde på föreläsningarna, och sen sno anteckningar av någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0