Ett till idag!

Visst är jag flitig! Två inlägg på ett dygn.

Igår var det alltså nollbrickstillverkning. Det betyder att med klart begränsade redskappsresurser tillverka brickor av tjock kartong (eller det kanske var spånskiva?). Tyvärr tar det väldigt lång tid; typ 5 timmar. Det betydde att vi var klara vid 10 på kvällen. Sen leddes vi runt campus med ögonbindel i säkert en timme och hamnade i en lokal där vi hade en trevlig sittning. jag kom hem precis innan jag skrev inlägget och somnade vid halv fyra. Sen var det upp igen vid 10. Alldeles för lite sömn!

Idag var det nollbrickskontroll. Min blev godkänd utan protester, så jag satte mig med matteboken och några klasskompisar fråån grupp 34 och pluggade. Inte kul med duggan nästa lördag, men det är väl bara att genomföra.

Sen var det körövning i tre timmar, och nu är jag hemma. Och trött. Så snart ska jag sova för att orka med en stadsrundvandring och mer körövning imorgon.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är så flitig såå. Blir utmattad bara av att läsa vad du gjort... xD

Kämpa på!

2009-08-23 @ 19:25:09
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0