Äntligen några bilder på vad jag har gjort!

Dagen idag har sett ut så här:

Förmiddag på avenyn komplett med cykeltur till Chalmers (Avancez!):

Chalmers!

Avenyn (komplett med spårvagn)


Samma sak fast  åt andra hållet...
Eftermiddag med en bok under ett träd i slottskogen.

Här satt jag hur länge som helst och läste i min bok. Tänk att det finns en storstad fem minuter med cykel åt ena hållet och en skog bakom nästa kulle. Kommer säkert att bli ett mysigt ställe att sitta och plugga på.


En av två vägar man kan ta för att komma hem till mig. Uppförsbacken är brantare än den ser ut att vara på bilden. Den andra vägen är ungefär likadan, fast längre. Valet står alltså mellan stor serpentinväg där man är rädd för att bli överkörd eller liten serpentinväg som är lång och brant. Som sagt; jag bor på ett berg!
Dessutom diskning och inflyttning i vanlig ordning!

Nu några bilder på smycken jag lovade tidigare:

Meditationsarmband

Suddig bild av hängena

Hänge på ett halsband. Resten ser ut som sidorna på det som syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0