Min dag

I dag var det sånggudstjänst i kyrkan (=anna får sjunga julsånger = anna glad). Ytterst mysigt att sjunga i kyrkan när inte barnkören är där. Tyvärr var det två av de som annars sjunger på bra (dvs så att det låter om dem) som var sjuka och hade ont i halsen. Vi andra fem fick sjunga på så gott det gick. Vi sjöng bla Hallelujah (Den som är med i Shrek) fast på svenska. Underbart fin sång. Så borde alla julsånger vara!

Det här blir kanske det sista inlägget på ett tag. I morgon åker jag till morfar och är borta över jul och nyår. Eftersom han inte har nåt internet kommer bloggen inte att vara prio ett när vi har tillgång till internet. Hoppas ni får en god jul och ett gott nytt år allesammans! Jag hade hellre varit hemma på nyår, men det går inte hem hos mina föräldrar, så det blir fondue i gamla vänners sällskap som vanligt.'

God Jul och Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Stella

ha så kul, vännen :)

2008-12-22 @ 17:33:27
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0