Fan ta förkylningar!

Jag skulle ha simtävlat idag. Tyvärr blev det inget med det, jag är på väg att bli sjuk igen! När jag nu för en gångs skull såg fram emot att tävla och det var grenar som passade mig var jag sjuk och kunde inte simma. Blää!

Jag har däremot kompenserat för denna besvikelse med att titta på dr who och tyst vittne. Mig tycka om engelska (brittiska alltså, inte amerikanska) tv-serier! Under tiden har jag gjort färdigt en hel del av arbetet på jättehalsbandet. Nu ska det bara på en baksida och kanske lite dekor tillsammans med ett lås, så är det klart! Kommer vara så stolt över mig själv när jag kan ha det på mig. Frågan är bara vad jag ska ha till!?

Kommentarer
Postat av: Louise

Doctor who! :D Hur långt har du kommit?



Synd att du icke kunde tävla när du nu ville det.

2008-12-20 @ 17:51:54
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0