Livet rullar på

Sen sist har jag:
  • Gjort 3 matteprov (ja, på riktigt. Jag läser matte på sommaren, nördigt eller hur...)
  • Jobbat. Jag gillar verkligen mitt jobb. Det är så kul att se när barnen blir duktigare på att simma.
  • Gjort ett armband. (Bild kommer sen)
  • Varit trött
  • Sovit för lite (eller för mycket? Alltid sömnig nu för tiden...)
  • Inte tränat, vilket ger mig dåligt samvete. Får sätta igång och springa efter jobb nån gång.
  • Lagat mat. Det här med att jag och Johan skulle laga varannan dag sket sig från början.
  • Inte svurit en enda gång. Mamma införde en svordomsburk där man får lägga en krona om man svär, mest för att min käre lille bror låter som en sjöman.

Kommentarer
Postat av: Stella

när ses vi igen, din lilla skit? :P

2009-06-26 @ 14:51:11
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0