Det drar ihop sig...

Imorgon bitti börjar det! Nollning på Chalmers (om jag hade bitit på naglarna hade jag gjort det nu!) och fem års högskoolestudier ligger framför mig. Jag hoppas verkligen att det blir som alla har sagt att det är att plugga till civilingenjör: De roligaste och jobbigaste åren i ens  liv.

Jag ska försöka att ta bilder och skriva lite om vad vi gör när vi nollas, men det blir nog inte varje dag. Schemat är minst sagt späckat med saker som ska göras.Mitt i alltihopa ska jag dessutom försöka att hinna med att tvätta lite kläder och anant som faktiskt måste göras... Det blir bråda dagar om man ska hinna med att äta, sova, ha kul, plugga och leva ett anständigt liv samtidigt.

Imorgon ska jag infinna mig på götaplatsen kl 8.30 för samling. Sen bär det av till skolan för upprop och andra viktiga saker. Efter det är det phaddergrupps-arr (vad nu det kan betyda) resten av eftermiddagen/kvällen. Spännande...
Är det så här det kommer se ut på götaplatsen imorgon? (bild från förra året. Parplyer är högst sannolikt...)

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud så spännande!!

Ser framemot att höra hur du haft det :)

2009-08-18 @ 10:53:21
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud så spännande!!

Ser framemot att höra hur du haft det :)

2009-08-18 @ 10:53:22
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0