Äntligen är jag här!

Ett kort första inlägg från nya lägenheten. Nu är jag här! Dagen har spenderats med att skruva ihop möbler och diska (och naturligtvis få igång internetuppkopplingen). Nu har jag helgen på mig att packa upp allt som finns i olika lådor. Men jag kommer nog spendera mer tid med att lära mig att hitta till mataffären osv. Det känns liksom viktigare än att packa upp varenda liten strumpa!

Imorgon ska jag först gå till Ica och handla mat (kylen ekar mer eller mindre). Sen ska jag nog ta mig ner till shoppingstråket för att köpa ett regnställ. Får vi väl se hur det går... Dessutom har jag fyra kartonger att packa upp, massor av disk att fixa, och en massa annat som ska göras. Dock är det dumt att klaga. Lägenheten kommer att bli alldeles underbar när jag är färdig, så jag kommer säkert att trivas!



Den här kyrkan heter masthuggskyrkan, och ligegr jättenära där jag bor. (bilden är inte tagen av mig). Bilder kommer kanske imorgon om jag har packat upp kameran då!

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud så spännande! Ser framemot min inbjudan ;)



Lilla Anna har blivigt stor, lämnat boet. Du kommer ta Gbg med storm!

2009-08-06 @ 22:47:30
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0