Jag kan också

Namn: Anna
Smeknamn: Anna-panna, Sarwe, Sarvis, Anny (nej, det får ni inte kalla mig)...
Piercingar: Hål i öronen...
Tatueringar: Nej, inte än 
Längd: 1.70
Skostorlek: 37.5/38.5
Hårfärg: Ljusbrun/Blond
Är du kär i någon: kan jag inte påstå att jag är...
Tänker du på självmord: Nej
Dricker du: Ibland.
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Elvital nutri-gloss
Vilken parfym använder du: Mexx - Fly High
Vad är du rädd för: Många saker. Ensamhet framför allt.
Gillar du att tvätta: Bara när man slipper ha dåligt samvete för att inte plugga


Din första
Operation:
Aldrig opererats på riktigt. Bara plockat ut en nål ur fingret, men då var jag vaken...
Första piercingen: 12 år, tror jag
Första priset: Länge sen, komemr faktiskt inte ihåg
Första sporten du började med: Ridsport. Simning om simskola räknas
Första husdjuret: Aldrig haft nåt
Första semestern: Vad jag kan minnas: Gotland när jag var 5
Första konserten: Minns inte


Just nu
Äter du:
Ingenting
Dricker du: Mjölk
Ska du : Döda lite tid, sen sova utan att drömma mardrömmar om gränsvärden
Lyssnar du på: Queen
Väntar du på: Ingenting
Tittar du på: Skärmen
Har på du på dig: Svart linne, mjuksibyxor, trosor

Din framtid
Barn:
Ja
Giftemål: Ja, förhoppningsvis
Karriär: Ja, inom teknik eller forskning. (Rädda världen, ni vet)


Har du någonsin
Tappat bort glasögon/linser: Nej
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Nej
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: Ja


Tror du på
Gud:
Lite
Mirakel: Nej
Aliens: Små gröna män finns inte, men vad är sannolikheten för att det inte finns liv på andra planeter?
Magi: Vissa sorter...
Himlen: Jag hoppas...
Tomten: Tyvärr inte
Änglar: Ja. De finns överallt


Senaste
Film du hyrde:
Minns inte. Säkert nån romantisk komedi som jag såg med mamma
Film du köpte: Hogfather
Låten du lyssnade på: Queen-headlong
Låten du laddade ner: Länge sen...


Kommentarer
Postat av: Louise

Har du oxå planer på att tatuera dig?? Vad och var isf?

2009-10-23 @ 13:36:41
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Louise

SV: Vill man va fin får man lida pin ;)

2009-10-23 @ 22:32:02
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0