Sova!

Har sovit alldeles för lite. Kom hem fyra i söndags (på natten) och gick till skolan på morgonen. Ett tips; Arra inte fest på en söndag.

Det var dock sjukt värt det att inte få sova! En av de bästa sittningar jag varit på, så himmla trevligt! Kul att arra när det inte blir drägg utan bara roligt. Vi hade vår återbjudning till faddrarna i tågvagnen med tema nyår 99/00. Som sagt himla kul.

I lördags var det ocksså sittning. Då var det F6 som hade finsits med luciatema. Passar ju mig som handen i handsken. Vansinnigt mysig sits, och jag var väl hemma vid halv två. Två riktigt sena kvällar alltså.

Imorgon är jag dock ledig, så då ska det hårdpluggas programmering, lagas mat, städas och tvättas (lär jag ju inte hinna med, men man kan ju hoppas).

Kommentarer
Postat av: Stella

jag har kollat tågtider, ska boka ikväll. kommer vara inne i gbg lite efter 21,00.

ska vi bia på lördagen? eller ska vi festa på chalmers? ooh, vi gör bägge! ;) är sugen på några goa göteborgare ju! xD

2009-11-19 @ 19:05:30
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0