Träningsvärk...

Det var banne mig länge sedan jag hade sån här träningsvärk i benen. Jag bestämde mig för att ta mig i kragen och börja springa ordentligt så att det går bra på coopers. Dessvärre involverar detta att springa 4*500m och sedan 4*200 m på tid FORT. Det var vansinnigt jobbigt! Och nu kan jag inte gå ordentligt. Jaja, jag gillar det egentligen. Man känner ju sig ganska duktig när man har träningsvärk, eller hur!

Den jäkla hemtentan går på sin höjd sådär. Jag vet inte hur jag ska få med allt utan att upprepa mig alltför mycket. Hur ska detta gå...

Kommentarer
Postat av: Stella

så länge du inte börjar predika så löser det sig nog xD

2009-03-30 @ 18:02:58
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0