3

Tre jobb jag haft: Simlärare (är jag ju...), pärlkursledare för barn, jordgubbsplockare

Tre platser jag bott på: har alltid bott där jag bor... räknas morfars gård där jag har "bott" några sommarlovsveckor? semestrar?


Tre saker jag gillar att se på TV
: Tyst vittne, House, Scrubs (Dr Who om det hade gått på svensk TV)

Tre favoriträtter: Allt som är chilli-starkt, pannkakor, fisk

Tre platser där jag helst skulle vara nu: Någonstans utan läxor, dyksemester där det är varmt och finns fina fiskar, Morfars gård i Kvänum

Tre personer jag utmanar:
Någon som inte gjort detta och pallar göra det?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej!

Tack så mycket för kommentaren på min blogg.

Det är en jätte bra idé att komma till er, om jag skulle behöva hjälp. Det är jätte snällt av er att hjälpa oss "små" tvåor X)

2009-03-10 @ 17:54:14
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0