Bilder från lägenheten

Här kommer några bilder från när vi var i Göteborg och flyttade in i min nya lägenhet!

Bild på en del av rummet jag ska bo i. Stort och ljust med ett jättefönster. Mysigt!

Köket är pluttelitet. Bordet jag ska ha där är 70x80 och tar upp typ halva rummet. Räcker till att laga mat för en, dock.


Flytt av norpade möbler från morfar. Bara lite fullproppad bil... Det är ju inte så lätt att fälla ihop pinnstolar, så det är en massa luft mellan bordsskivor, stolar, soffdelar och annat. Tycker dock om mitt tv-bord (det som ligger med skivan mot kameran. Det är riktigt retro-snyggt. Tillsammans med stringhyllan jag fick av farfar kommer det att bli jättefint!

Köket belamrat med en del prylar inköpta på ikea. Har mycket mer hemma, så det första jag får göra är att flytta in i skåpen... Kartongen innehåller min gammelfasters hiskeliga servis med lila blommor på. Himla bra med gratis porslin! När Johna och pappa kom hem från senaste triathlontävlingen hade de med sig bestick från farfar, och som sagt en äkta stringhylla. Bra tillskott till inredningen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh!

Så mysigt :)

Lyckost

2009-07-23 @ 19:04:50
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag kommer så gärna :D

Ser ja framemot, säg till ett tag innan bara, jag har mycket som händer nu i höst.

2009-07-25 @ 13:19:55
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0